בעלי תפקידים - תשפ"ו

 

תפקיד

שם המורה

מנהלת ביה"ס

עמליה דבש יהושפט

סגנית מנהלת, אחראית חט"ע ואחראית בגרויות

אלה נוי

מנהלת חט"ב וסגנית מנהלת

נאווה דיין

סגן מנהלת חט"ב ורכז פדגוגי חט"ב

נדב שיש

רכזת פדגוגית חט"ע

יוליה לוי

רכזת חינוך חברתי  חט"ב

דורית זוננשיין

רכזת חינוך חברתי חט"ע

מירה גבע

רכזת תוכניות מיומנויות

אביבית גולוב

רכזת אקדמיה בתיכון

שירן קריספין

רכזת התאמות

שירי לביא

רכז בטיחות וביטחון

עמית עוזרי

מרכזת שכבה י"ב

מור חסיד לוי

מרכזת שכבה י"א

גלית אביבי

מרכזת שכבה י'

שלומית גיל אור

מרכזת שכבה ט'

תהילה ממן

מרכזת שכבה ח'

אוהד וזה

מרכזת שכבה ז'

חן דדון

פסיכולוגית ביה"ס ז-י

 

פסיכולוגית ביה"ס יא-יב

סבטלנה פרוקשב

יועצת שכבות ז', י'

שלומית אלון

יועצת שכבות  ח', יא'

נעמה כץ

יועצת שכבות ט', יב'

רונית מימון

רכזת תקשוב, אתר בי"ס, עיתון בי"ס 

דורית זוננשיין

רכזת מחייבות אישית

אפרת אוזנה

רכזת שילוב

שלומית מוזס עמר

אחראית מועצת תלמידים

דורית זוננשיין

מתלי"ת

שרית אסל

 

רשימת רכזי מקצוע- תשפ"ו

רשימת רכזי מקצוע- תשפ"ו          
           
שם המורה         מקצוע  
עפרה אברג'ל       זה"ב   
צליל חגג'       תיאטרון  
אביבית גולוב       אזרחות + נש"ף (ניתוב שיתופי פיתוח)
מירב בן דוד       תנ"ך  
שירן קריספין        גיאוגרפיה+ רכזת מצוינות
טלי לוי         חנ"ג  
גלית אביבי       מתמטיקה חט"ב
קרן רווה        מתמטיקה חט"ע
חוזמן אירנה        פיזיקה  
נועם כהן       תקשורת (רדיו + קולנוע)
מירי וילנץ       מדעים (חט"ב)
יוליה סידיק       כימיה  
יוליה לוי        ביולוגיה  
רינת זוהר       אנגלית  
פנקס אורה       לשון  
מירה גבע        היסטוריה  
מעיין רם        מחשבים  
ליאת רוסו          ספרות  
רזי לילך        מד"ח  
סילבי מירסון        ערבית  
דורית זוננשטיין       אמנות  
           
           

אנו גאים...

בתוכנית החברתית - ערכית שהיא חלק מההוויה הבית-ספרית ומעניקה עניין, הנאה ותרומה לכלל תלמידנו.

התרומה לקהילה - ערך חשוב שמיושם ע"י כלל התלמידים שרואים בכך זכות

מסלולי לימוד לבחירה - רבים ומגוונים לטובת כלל התלמידים.

רדיו עומר - משדר מדי יום תוכניות אקטואליה ומוסיקה מצוינות שהוכנו ע"י תלמידי המגמה, שמשדרים אותן לקהל הרחב.

עיתון ביה"ס - יצירתם של תלמידי ביה"ס פעמיים בשנה.משקף במילים ותמונות את חיי ביה"ס בהיבט חווייתי,מרתק וצבעוני.

אתר ביה"ס - דרכו ניתן ללמוד על הנעשה בתחומי המקיף,ומהווה אמצעי קשר בין מורים/תלמידים/הורים/קהילה.

ערב יוצרים ויצירה בקהילה – מוזיאון פתוח בבית הספר של סדנאות מתחום האומנויות השונים לכל הקהילה . הצגת תוצרי הלמידה של הילדים באומנות, מוסיקה, קולנוע ותאטרון .

מגמת התיאטרון - מעלה מדי שנה הפקות משובחות ומהנות כחלק מתוכנית הלימודים של תלמידי המגמה.

תערוכת אומנות - יצירות מרתקות ומרגשות של תלמידי ההגברה,כחלק ממשימת סיום לימודיהם.

"שעה לבנה" – שעה חודשית בה עוצרים את הלימודים וכל השותפים בבית הספר יוצאים לחצר לפעילות בלתי פורמלית, חברתית בשיתוף שידור רדיו חי, משחקי ספורט, אומנות והמון דיאלוג .

מועצת תלמידים - מועצה רצינית המקבלת אחריות על תהליכים רבים הנוגעים בחיי התלמידים והיחסים בין מורים לתלמידים בבית הספר.

הרכב מוסיקלי – קבוצת תלמידים מוכשרים בתחום השירה והנגינה שמהווה הרכב מוסיקלי בית ספרי .

טקס יישובי ביום הזיכרון לשואה - תלמידי כיתות י"א השבים מהמסע לפולין אחראיים על הכנת הטקס, שאליו מגיעים בהמוניהם תושבי הישוב והאזור.

המסע לפולין - בכל שנה יוצאת משלחת בת כ- 100 תלמידים למסע לפולין, לאחר שעברה הכנה מעמיקה שלושה חודשים טרם יציאתה.

גיוס לצה"ל - כל בוגר/ת שלנו מכיר ויודע את החשיבות של השרות הצבאי כזכות וחובה למען המדינה. אחוזי הגיוס שלנו עומדים על 100%.

שילוב תלמידים בעלי צרכים מיוחדים - בביה"ס לומדים תלמידים בתמיכה של מערך סיוע ייחודי מתוך אמונה שחובתנו לדאוג גם לשונה בקרבנו ולהעניק את אהבתנו ותמיכתנו למען שילובו בחברה, כשווה בין שווים.

תפיסה חינוכית

הומניסטית- חברתית- קהילתית - בית הספר שואף להנהיג את תלמידיו לעשייה שיש בה :


  • - אקטיביזם חברתי
    - בחירה
    - קהילתיות
    - כבוד בין בני אדם
    - מימוש עצמי
    - חשיבה ביקורתית, מערערת וספקנית
    - מצוינות בתחומים החברתיים והלימודיים
    - תרומה משמעותית וראויה לקהילה

    וזאת באמצעות דיאלוג משמעותי בין כל השותפים למעשה החינוכי , דיאלוג היוצר תחושת ערך, נוכחות, אחריות, יצירתיות ומנהיגות.

    1. התפיסה החברתית: תפישה חינוכית המחויבת למהות הדמוקרטית ואשר רואה בחינוך כלי לתיקון ליקויי המציאות החברתית ולהבניית מציאות חברתית חדשה. הפדגוג החברתי הוא זה אשר רואה עצמו כשליחו של הרעיון הדמוקרטי ואשר מנסה לקדם את תלמידיו להבנה טובה ומפוקחת של המציאות על כשליה, חושף אותם לאלטרנטיבות רעיוניות ולביקורת ומבנה עבורם חממה במסגרתה יעצבו תפישת עולם ומחויבות להגשמתה.

  • 2. התפיסה ההומניסטית : הומניזם זו השקפת עולם ותפיסה ערכית שמעניקה קדימות לכבוד האדם, ‫לשוויון ערך האדם ולמימוש הפוטנציאל האנושי ‫של כל אדם. הומניזם הוא המחויבות המוסרית ‫להבטיח לכל בני האדם את הזכות ואת ההזדמנות לחיים של כבוד. חיים של כבוד וחיים של בטחון, ‫רווחה, התפתחות, הגשמה עצמית וכמובן גם שותפות משמעותית בחברה, ‫באזרחות, בתרבות. וכמובן אבל שאין ערך להשקפה מוסרית ‫ללא התנהגות מוסרית, הומנית והוגנת. במישור היחסים שבן אדם לחברו עלינו לצפות מההומניסטים לא פחות ‫מאשר לגלות רגישות אמפתית לעולמם ולתרבותם של אחרים, לייחס משקל לצרכים, ‫לעמדות שלהם. לאפשר להם להנכיח את עצמם ‫על פי טבעם וייחודם. ( פרופ' נמרוד אלוני)

  • 3. התפיסה הקהילתית: ייחודיותה של הקהילה כקבוצה חברתית, מתבטאת בין היתר בשאיפתה להמשכיות וביומרותיה להתקיים מעבר למחזור חיי חבריה (חזן, 1988 .) ככזו היא מודדת את הצלחתה במידה שבה הדור הבא ממשיך את קיומה ושותף להמשכיותה..
    "בית הספר הקהילתי" ביטא תפיסה של בניית מודל לבית ספר המהווה זרוע של הקהילה במימוש יעדיה. לשם כך הוגדר בית הספר כמוסד חינוכי שעובדיו מגלים פתיחות מרבית כלפי הקהילה. בתכנית הלימודים שלו נכללים תכנים קהילתיים, הורי תלמידיו משתלבים בתהליך החינוכי ומוקצים בו משאבים לפעילות חינוכית, תרבותית וחברתית המוכוונת לאנשי הקהילה בהתאם לצורכיהם. קהל היעד של בתי הספר הקהילתיים הם הורי בית הספר, הורים בכלל, תושבי שכונה, אנשים המתגוררים באזור גיאוגרפי מוגדר או אוכלוסיות ייחודיות: קשישים, נכים או כל קבוצה בעלת ייחוד מוגדר (פרידמן, תש"ן)